Isnin, 27 Julai 2009

Instructional leadership tajuk dia.....

Tu la tajuk LDP kali terakhir & yg. ke5 yg diadakan di SK Kemuning...Bertarikh 25.07.09. Lepas nie akan diadakan kat sek. aku la plak... Main2 je acara dia...Insha Allah...

Adoila... Kenapa la Ustaz Latip nie asyik pilih tajuk2 yang membosankan...? Seksa jiwa raga kami cikgu2 nak mendengarnya...

Dijemputnya Cikgu Yahya (ye kot nama dia!!!) GB SK Paya Rumput. Intro dia ok la walopon aku rasa ayat2 dia poyo x ingat! I'm the best! My skul d' best...etc...etc... Bagila dia nak memoyokan diri, walopon jiwa aku terseksa nak mendengarnya... Tp. GB aku & Ustaz Latip very d' fokus & konsentret... As alwayz, tp impak tarak...

Ops...Lupa N3 nie x berkaitan dgn tajuk... Saje je aku tulis supaya aku akan sentiasa ingat tajuk dia...Malas nak ulas coz nOe i'm not a pentadbir! X seswai tajuk tu dgn aku huhuhu buruk laku tol la...

2 ulasan:

Nizam Gtz berkata...

LDP Julai tiap-tiap minggu... adoiyai, pecah kepala cikgu2 ni...

asrulleeban berkata...

well...kononnya nak memantapkan cikgu2...tp aku tgk hasilnya melemahkan jiwa & demotivate cikgu2 je... ada setuju? hehehe