Ahad, 19 Julai 2009

Pernahkah anda?

Pernahkah korang bermimpi?
Ape pny soalan... Hatta budak2 kecik pown bermimpi... ;)
Aku nak cerita mimpi ngeri a.k.a lawak aku nie...

Dipendekkan cerita, dalam mimpi aku berjalan melalui satu bus stop yg ntah dimana2... Tetiba kat situ ada 2 org lg...x kukenal mereka ini... Diaorang nie kata bus stop nie berhantu! Wah saspen nie...
Siang masa kejadian tue... Tetiba muncul 3 lembaga manusia yg dok gelak2 apa ke sebabnya... Sah-sah la Setan!

Setiap org kami dpt 1 Setan... Dia kejar aku tp aku x lari sgt... Gaduh punya gaduh... Tumbuk punya tumbuk...Tendang punya tendang....Akhirnya aku berjaya meluku kepala Setan tersebut! Wah hebat... Dlm idup aku br sekali je penah aku tumbuk & gaduh dgn orang... Masa form3 dulu jer... Tp yang nie aku LUKU Setan!

Ntah berapa kali aku meluku Setan tersebut sampai sakit la tangan aku... Bila dah tangan sakit, aku terjaga! Ceh! Aku meluku kepala katil aku rupanya! Patutla sakit aku luku benda keras. Cess...

Kesimpulannya, wah aku nie begitu berani kan.... kakaka LOL
Keturunan panglima ke aku? Org lari dr Setan tp aku luku Setan...
Emmm... X perasan lak muka Setan tue...Kot2 la dia merupa org yg aku benci & x suka...
Gila punya mimpi...

Tiada ulasan: