Jumaat, 17 Julai 2009

What happened to me?

Aku mcm x caya je bila Cikgu Lee mai jumpa aku ckp aku ada surat dr Putrajaya. What???
Biar bebeno... Aku pun dgn penuh kecurigaan memanjat tangga ofis nak amik watikah tu secepat mungkin... Kena tgk br yakin kan...

A'ah la surat tu bertajuk "MESYUARAT PEMBINAAN MODUL KURIKULUM BERSEPADU SEKOLAH RENDAH ORANG ASLI DAN PENAN (KAP) TAHUN 4 BAGI MATA PELAJARAN BAHASA MALAYSIA, BAHASA INGGERIS DAN PENDIDIKAN MODAL BIL 4/2009". Reaksi aku yg pelbagai...Nak gembira? Perlu ke... Tp yg penting aku masih lg x percaya sebab yeke nie?

Pengalaman aku br 4 thn, manalah mencukupi... Kata orang yg x yakin diri hehe...Emmm... selalunya yg gubal modul2 nie msti org yg berpengalaman dan old-timer... Aku masih hijau kekeke...

Apapun kita terima jela, mana tau ada hikmah lg besar kan... My late papa must be proud kalu dia ada lagi nie... I'm proud of u...

Aku terima walopon dia taip nama aku dan pak salah ejaan. Lgpun nama nie nama aku je kat SK Tebong...Mana ada org lein hehehe...

1 ulasan:

asrulleeban berkata...

wokeh... wa akan bc doa... doa mkn taw la doa lein2 kim salam je la huhu