Jumaat, 31 Julai 2009

Aku langgan Kuntum...



KUNTUM merupakan majalah awal yang aku baca masa aku kecik2 dulu... Seingat aku singgit je rege dia... Lani pon 2 ringit lg... Kira orait la kan zaman nie harga yang cukup reasonable... Alah lgpon dia nie keluaran Star... Nak cite yg sbnrnya aku br langgan majalah nie... Seumur idup aku mana penah langgan majalah. Beli kat kedai jer... Murah wei... Setahun br RM20 jer... Dah tue siap dpt T-Shirt nie lg... Malangnya x muat utk dipakai oleh badan perkasa aku nih!!! Kena tunggu aku bersaiz S br leh gamaknya... Kalu aku leh pakai, maknanya... Wah...wah...x sbr nak menantikan saat ittew kakaka Leh ke menjadi realiti... Kembali bersaiz budak drjh 1!

3 ulasan:

nueeunlimited berkata...

ekekeke... aku da ckp baju tuh kecik. Tapi maybe ko nk try pki. coz ko kan "ADIK". Wakakakah...
Nnt2 ko da bertemu jodoh di eiffel tower n de ank bg la ank ko pki. aku da de 2 t-shirt nih. hehe...

asrulleeban berkata...

heehehe sbb saiz baju x mengizinkan, maka terpaksala aku bg anak2 buah aku yg kecik badannya hehehe
emmmm.....x sbr nak gi eiffel tower nih!!!
very la excited nie... ntah bila akan tercapainya...wat masa nie lom tercapai akalku dan DUITku

mySKMB berkata...

sape2 lg nak langgan KUNTUM utk setahun hanya RM20 siap baju secara percuma. selagi stok masih ada :-)