Jumaat, 31 Julai 2009

Pisang je... Apa yg misterinya?

Saje je nak upload gambar2 nie...Lama dah sbnrnya, lupa yg aku ada tgkp gmbr2 nie masa blk kg dolu... Ingat kg org je ada benda misteri? Kg aku pon ada la huhu

Nie ha pasal misteri buah pisang berbuah kat tgh2 batang dia... Tp org kg aku so low profile x jemput org TV wat rakaman... So, aku je gatal2 nak kepoh2 lam blog terchenta aku nie ahaks...

Gmbr kat bawah nie anak2 sedara aku... Sj je upload lam blog aku... Nak tunjuk aku dah tuwa uwaaa...

Bergambar sakan dgn buah pisang misteri nie... Emmm... Kuasa Allah kan supaya kita sedar... Aku sedar sekarang... Baru pas tido td ahahaha..



p/s: Pokok pisang nie x ditebang, buah dia pon takut nak dimakan takut membawa kesan negatif kpd badan... Leh caya ke? Lgpon x lama pas aku amik gmbr nie, pokok ni pon layu... Bye bye world dia kata gamaknya... Rest in ayam's stomach ahaks...

Tiada ulasan: