Jumaat, 10 Julai 2009

Usaha sapa ni?

Aku balik kampung aritu aku dah nampak dah jambatan yg sdg dibina kat Ijok, (Selama) helo bkn Ijok kat Selangor tu yea...Kat Perak pun ada Ijok gak yg telah melahirkan 2 kawan aku yg kembar tp malu nak ngaku sbg org Ijok. Dah tu mcm lupa asal-usul "Kami lahir & membesar di KL!" Kekeke aku punya ekspresi mengenai dema... Sori yea MBar... Saja nak kutuk...

Wah pasni lg la cpt aku nak gi ke Pekan Selama... Short cut la... Aku jenuh la cr gmbr lam tenet nie hampeh x jumpa! Yg bestnya, kos dia makan jutaan OOOO.... Aku rasa x la pjg & besar sgt jambatan nie...

Katanya nak memudahkan penjualan brg2 kampong ke bandar terdekat.... Emmm.... aku rasa faktor utama ialah bila wujudnya Kem PLKN dlm hutan bahanat tu... Nak tau jln masuk dia pun org dah mls nak teruskan journey... Dahla jln 16' kaki je ada... Bayangkan... Apapun dlm tu mmg dikelilingi hutan hujan Banjaran Bintang le yg selalu dibasahi hujan hehe...

Td Raja Ahmad la gi rasmi...x sure lak sbb aku sibuk wat benda lein x fokus kat berita pun td... hehehe org Ijok bangga la msk berita tv harini....

X sbr aku nak lalu jln nie... Bulan posa ni leh la aku gi Selama ikut jln tu...Kalu dah siap ler......

Tiada ulasan: