Selasa, 14 Julai 2009

Boringnya....

Lambang Decepticons


Sebab dah tak tertahan nak tgk cerita yg dikatakan oleh ramai orang, aku pun hujung minggu lepas, 12/07/09 pegila tgk wayang citer Transformers 2 nie... Aku mmg minat sungguh kartun sejak kecik2 lagi... Yang sekarang nie ditayangkan balik kat Astro Ceria tue... Keluaran '84 kot tp aku tgk lepas tu la around '86. Tapi yang paling aku suka Tranformers orang yg pakai gelang, bila bersentuhan baru bertukar lori, ambulan, polis jd robot... Apa yea nama kartun Tranformers tu?


So, aku pun beli la tiket kul 5 ptg...


Aku pun tgk cerita nie... Wah mula2 pun dah kejar2 antara Autobots & Decepticons bersama pasukan elit askar serang-menyerang, hentak-menghentak, bunuh-membunuh dll. Ntah tetiba aku x rasa kagum sgt di samping adegan2 klise yg kononnya lawak. Ada org gelak so berjaya la adegan tu aku kira... Aku? Dah leh agak apa akan terjadi... Not impressed me...

Lambang Autobots

Nak tau apa yang terjadi? Aku keluar je dr panggung tu... Sama je bosannya aku hadir ke LADAP sehari sebelum... Minggu aku yang penuh kebosanan... Lagipun aku x tahan dah nak kencing kakaka

Kesimpulan #1, aku x tau pengakhiran citer nie... Kalu x berderai la Asar aku huhu... Layan kartun Transformers kat Astro lg best!

Kesimpulan #2, apa yang dikagumi sebelum nie bila dibawa ke layar perak, jgnlah mengharapkan keseronokan menonton dan ketulenan. Mcm aku x puas hati dgn Star Trek haritu...

Kesimpulan #3, aksi-aksi yang selalu ada kononnya lawak leh kata semuanya dah basi... Ulang dan ulang...cuma cerita je lain... Bosan.

2 ulasan:

Nizam Gtz berkata...

huhu.... sempat tgk wayang..

Memang panjang nak mampus crita ni...

asrulleeban berkata...

ok ke ending dia? so aku tunggula cd cetak rompak kuar hehehe dok tunggu harry potter kuar lak...x miss lg cite dia... aku suka mgkn x bc buku dia kot so no idea la... ;)