Ahad, 12 Julai 2009

Boring, bosan dan mengantuknya...

Adalah boring hari ini (11.7.2009) kerana keterpaksaan aku menghadiri Latihan Dalam Perkhidmatan di SK Kemuning... Rugi cuti aku....

Tajuk yg disediakan juga amatlah membosankan dan menambahkan betapa jiwa aku dan cikgu2 lain terseksa apabila penceramah yg syok sendiri memulakan dan mematikan ceramahnya huhuhu.... Penggunaan ICT dlm P & P... Aiyoooo.... Very the boring topic... Menjerit batin dan jiwa kami nak menunggu sampai kul 1 tghari! Kepada sesape guru yg x hadir betapa bertuahnya mereka huhuhu...

Dan yg paling best, GB aku pun menceriakan hari yg bosan ini dgn gelagat dia td... Hahaha...
Dah la masa sampai td muka dia sememeh jer, x ceria langsung! Kami pun buat spekulasi la mlm td dia gi karoke! Bley? Kakaka pastu Cikgu Daud kata my GB nak blk awal la tu... Sepanjang ceramah tue, dia tido jer!!! Hahahaha mujur aku x bw kamera kalu x sure aku upload gambar dia tido hahaha

Gila punya idea ;p

Tiada ulasan: