Rabu, 5 Ogos 2009

ISA...

Aku sedih bila Malaysia nie nak aman? Bukan senang nak puaskan ati semua org...


Tengok tue ramai sungguh org berdemonstrasi nak hapuskan ISA... Aku masa nie berada di kampung... Membe aku msg. marah polis sebab wat roadblok, polis la penyebab jalan masuk KL jem... Ada setuju?


Tengokla... So kejam! Dah la kasut but tue mak aii baling kat kerbau pun leh KO, nie kan plak terajang org! Makpak aku kata dulu "pijak rumput pun mati...".

Paling lawak bila 1 menteri keluarkan kenyataan yang anak2 kecil jangan dilibatkan dgn apa jenis demonstrasi! Tp gambar kat atas tersangatlah kontras! Camana tuh? Tindakan terpilih ke? Faham ke bebudak nie? Sama ke bebudak nie dgn kanak2 Palestin?

Tp tgk gmbr nie lg la aku kesian... Anak2 kat atas nie dah bertahun tak jumpa makpak sbb kena tahan... Aku tersangatlah yakin yg depa nie tak suka langsung dgn ISA. Maka lahirlah generasi g X suka dgn kerajaan... (BENCI sungguh depa nnt). Ke gambar nie yg dimaksudkan menteri berkenaan?

Saje aje nak tulih tajuk panas lani... Hehehe harap polis & my ex-minister x cari aku...

Tiada ulasan: