Khamis, 20 Ogos 2009

Penyeksaanku berakhir tadi...

Akhirnya kursus yang terpaksa aku hadiri telah berakhir td...

Kursus Penyelaras Makmal Komputer... Aku bukanlah penyelaras, cuma pembantu pd nama tp keja aku x buat pon...Byk lagi keja aku yg lein lum siap! Dah jbtn nak 2 org gak, so aku nie terpaksa la hadir...

Awal2 lagi aku x suka sebab aku bukannya terer bab2 makmal nie... Kalau bab2 cara2 software @ penggunaan aplikasi terbaru best gak... Tp bila dah masuk bab2 networking & server aku wat x taw je... bosan beb! Serabut je pala otak aku nak mengingati & mempraktis menatang kejadah nie huhuhu

apapon yg penting, sijil aku dapat pd hari terakhir... Sijil kehadiran je, tp kalu sijil diberi atas sebab kemahiran & kefahaman kursus nie alamatnya sia2 je la... rasanya aku cuma mendapat 35% je kot! hahahaha what a membazir mengabihkan peruntukan kerajaan ja... Aku yg mendengar kata & menurut... leh masukkan dlm SKT tue.... kakakakaka

Tiada ulasan: