Khamis, 13 Ogos 2009

Aku pengkhianat Melayu? No way man....

Pengkhianat...

Kalu aku dicop pengkhianat sure aku hangin!!!

Sapa pengkhianat Melayu? Eiii x suka aku bila semua org "bangkit" mengatakan DSAI sbg pengkhianat Melayu... Mcm tue ke kita menangani musuh politik kita? Suh semua pencacai pembawa tahi bangkit mengatakan DSAI pengkhianat Melayu... Islamiknya....?

Aku malu nie sbb pemula tohmahan nie adalah Menteri aku! Emmmm...Adakah aku juga seorang pengkhianat Melayu? Aku x jual tanah, kontrak, kapal selam dll... Jadi aku seorang yang tidak berkepentingan utk digelar pengkhianat Melayu mengikut perspektif puak2 pencacai tahik anjing tue...

p/s: Aku x rasa aku pengkhianat KPM sbb aku x suka politik hina-menghina rival politik nie... Sebab tugas aku lain dr pandangan politik aku yg sentiasa beralun-alun.... Politik jangan dicampur-adukkan dgn pendidikan sebab hanya merugikan Bangsa Malaysia! Think 'bout it!

2 ulasan:

mySKMB berkata...

mcm2 'kata hikmat' muncul sblm pilihanraya ni. kenapa skrg? org yg penuh sikap fanatik satu2 bangsa yg akan musnahkan negara sendiri. fikirlah sendiri ...

nueeunlimited berkata...

sokong 110%...
Plz.. aku x suka ckp psl politik...
Tapi kdg2 rsa dianiaya perbuatan krana khndak politik.hehe...