Khamis, 6 Ogos 2009

Buku Baru Azam pun Baru...

Arinie dah Nisfu Syaaban... Buku dah bertukar, aku nie bertukar tak amalan baik lagi soleh & azam? Aiii... terlaksanakah azam aku yg dulu2? Ntahlah...Selalu aku lupa azam2 aku... Sbb selalu x tercapai...

Adakah itu takdir aku x mencapai azam aku? Hehehe bak kata usataz, takdir ada 2, boleh ubah & xleh ubah... Tp kebanyakannya leh ubah, aku jer yg malas nak berusaha...Mengharapkan bulan jatuh ke riba...

Aku harap azam aku yang "tue" tercapai la tahun nie... Dan azam2 yg lein jugak... Amiiiin...
Buku baru kan....?

2 ulasan:

Nizam Gtz berkata...

Moga kerohanian tidak hilang dari diri kita yang berhadapan dengan gelombang infra red pendek hari-hari...

Moga mendapat berkat dan berada di bawah rahmatNYA... amin

asrulleeban berkata...

so pakai la segala protector pe segala... nak elok uvb ke apatah nama kekeke

semoga hidup kita sentiasa dilimpahi rahmatNya...amiiin...