Jumaat, 1 Mei 2009

Visit KL 2009


Hari ini merupakan hari terakhir Sukan Olahraga MSSM peringkat negeri. Hari ini sepatutnya aku menjadi pergawai sukan dan menerima elaunnya TETAPI aku mengikuti rombongan sekolah aku ke Kuala Lumpur. Mana bleh kalu x ikut, aku yg merancang dan jd org penting bagi menjayakan rombongan ini. Rugilah kalu x ikut kan...

Gambar kuda milik DBKL. Tgh disiapkan sebelum dibawa bertugas meronda sekeliling KL.

Bergambar sebelum masuk ke Planeterium Negara.

Takleh bergambar dgn org sebenar, gambar nie pun ok la kan huhu...

Opps... Lubang muka nie kecik la plak!

Posing sebelum masuk ke Muzium Negara. Tak plan pun mai sinie, tp terlebih masa la plak dan FOC. Kira ok la tue w'pun Muzium tpt yg membosanlan...

Posing maut tol la cikgu2 nie dgn diver dlm akuarium nie... pas dia bg mkn ikan2 pari dan jerung... Termasuklah ikan2 kecik yg menyibuk. Ok gak la Aquaria nie, mahal tp dpt diskaun bila wat lawatan... Pegila melancong kekeke

Enjoy tau melancong. Watpe asyik nak terperap kat umah dan sekolah jer... Sekali-sekala bawak2lah diri ke tpt lain. Jauh berjalan luas pandangan tp jgn lupa duit pun kenalah korban huhuhu

2 ulasan:

nueeunlimited berkata...

syok la kowang g KL. aku ngan Rais jo yg hangin n hangit satu bdn tunggu bas x smpi2. huhu.. skt ati tol. cian bebudak...

asrulleeban berkata...

sian hgpa kan... dahla kena serang dgn org bodo! xpe, dugaan yg ada nikmat akhirnya insha allah