Sabtu, 16 Mei 2009

Selamat hari guru

SELAMAT HARI GURU KEPADA SEMUA GURU-GURU YG BERADA DI DUNIA NIE....

Kepada guru2 aku, tanpa anda siapalah aku.... Walaupun aku nie bukanlah sgt anak murid pilihan huhuhu tp lani jd cikgu aku memahami apa perasaan cikgu-cikgu semua....

Kepada rakan-rakan seperjuangan, kuatkan semangat dan tekad menjadi guru yang gemilang, walaupun masih ada org dok kata itu dan ini, inilah perjuangan yg suci. Bukan semua mampu jd guru... Kita bekerja Lillah Taala bukan kerana GB suruh atau arahan JPN... Kerja kita kerana Allah, baru hati seronok kan....

Tak lupa pada mak & arwah pak aku... Anda memang the greatest teachers dok ajar aku ttg idup nie & upbring aku.... I won't forget 4ever. Keluarga aku semua, aku hargai anda semua... x mampu aku nak coretkan kat blog cacamarba aku nie... luv u all.

3 ulasan:

WildFlower berkata...

Selamat Hari Guru

nueeunlimited berkata...

Hepy teachers day asrul...nnt Isnin aku bwk spagetti yek. aku jmpe kak alina kat mydin. carik adiah le tuh.hihi...

asrulleeban berkata...

dah 20.05.09 baru nak reply huhuhu tq and jadila cikgu yg "best" dlm apa jua yg kita buat. kekeke mcm best sgt aku ni! :p