Rabu, 20 Mei 2009

Star Trek the movie

Sempena cuti hari guru aritu (& sbb air takde kat umah aku!!!) aku pun "merayau" mencari air sampai le kat Bndr Melaka... Merayau la sgt hehehe lepak & basuh baju yg berlambak-lambak la huhuhu letih tau...

Disebabkan "takde" keje so aku & Azrul telah bercadang nak nonton wayang... Ape cerita best huh? Mcm xde yg best je, so bercadangla aku nan tengok Star Trek... Wah wah aku nie peminat setia Star Trek the next generation! jarang miss citer siri tu dulu2... berabad yg lampau, emmm...aku darjah 4 kot! So aku mengharapkan citer ni best la...

So kami pun tgk la citer ni kul 4 ptg kat Melaka Mall... Senang parking & orang x ramai...

Dipendekkan cerita, aku tak pues ati tol dgn citer nie sebab aku mengharapkan sesuatu yg lebih drp citer siri dulu... Tp kapal Enterprise tetap mcm dulu malah makin best designnya hehehe kehebatan komputer...

Lain2 malas nak komen coz rasa penyeksaan sgt nak abiskan cerita nie! Ringan sgt & ntahla x reti nak komen lg coz aku rasa kekurangan... So, kena tunggu Transformers 2 nie la plak kekeke

Tiada ulasan: