Rabu, 12 November 2008

Jamuan staf dan guru 2008

Inilah jamuan sekolah yang telah diadakan di Hotel Straits Meridien, Melaka. Tempat ni aku cukup tak berkenaan sebab bukan makanan tak sedap tapi kami dah buat dah jamuan tahun lepas kat sini!!! So damn ******* boring and dull ;( Aku tak berapa faham kenapala OrGaNiSer tahun ni nak buat tempat yang sama!!! Idiot... Kena mandrem kot... Dah la tempat ni tak diputuskan dalam staff meeting! Payah tol la kalau berurusan dengan otoriti keras kepala ni... Cakap depa ja yang betul huhuhu. Kalau aku Optimus Prime mau aku henyak je orang-orang ni, eh lupa lak yang Optimus Prime ni baik hati dan berhikmah hehehe aku la tu :) Melawan, nanti kena buat banyak keja, kalau baik leh jadi assistant tak rasmi dan annoyed me of course! Nama dirahsiakan demi keselamatan kakaka. Aku rasa dalam meeting yang pas aku dgn beberapa orang cikgu dah bersungut tak mau buat tempat yang sama, tapi suara2 kerdil ini tak pernah diambil kira... Siapalah kami di mata mereka. Isk isk isk... Malas nak tulis banyak pasal benda ni buat sakit jiwa je, dah la nak plan awal buat family day tempat lain konon-konon ada sukaneka whatsoever tapi last-last banyak je songeh je cikgu-cikgu yang nak layan laki kat rumah aje hahaha ayat kejam kakaka Aku tulis biar aku rasa puas sendiri yela tahun depan kira buku lain la plak kan... Yang penting aku tetap gi makan demi duit aku yang dikutip setiap bulan tuh... Rugi oooo kalau tak gi...

Hehehe takde yang positif kalau aku nak memperkatakan tentang sekolah aku ni termasuklah staf dia (bukan klik aku la kikiki) walaupun nazir dan orang besar2 JPNM memuji keindahan dan kedamaian sekolah aku ni... Bangga gak la...

Tiada ulasan: