Isnin, 27 Oktober 2008

I'm confused!!!

Gambar ni takde kena mengena langsung dengan apa yang aku nak coret hehe... Ntah apa2 la aku ni... Kenangan semasa kat maktab tengah boring tunggu pensyarah yang tak kunjung tiba. What a happy time... Chit-chat, tolong tambah nasi dalam sarung ketupat, mengekpreskan perasaan kat whiteboard, kira grafiti x kekal dll. Kalau tak dah lama dinding kelas dan bangunan dah hancus aku kerjakan kakakaka

Aku tak pasti samada ni kaffarah ke petunjuk Allah supaya aku lebih berhati-hati menjaga tutur kata dan tingkah laku... Apa la yang aku nak tulis ni tak kesampaian kekeke tetap menjadi rahsia bodoh aku dalam idup! Hahaha

Apa yang pasti kalau aku mengatakan sesuatu atau berfikir benda tak baik pada orang, Allah tak lama tunjukkan kebesaranNya supaya aku sedar dan bertaubat :) Kadang-kala aku rasa mulut aku ni masin gak tapi mana ada indikatornya kan...Ada sape bleh tolong? ;)
Thank you Allah.

Hehehehe coretan semasa cuti Deepavali yang membosankan... Aku tak pegi mana pun huhu rancangan awal nak gi mandi kat PD tapi kawan-kawanku belum muncul lagi...

Tiada ulasan: