Ahad, 26 Oktober 2008

Aku melawat Pulau Pinang lagi...

Gambar yang diambil kat Muzium Perang. Muzium ni dijalankan oleh badan persendirian. Namun suasana dan penyelenggaraan yang tip-top. Hehehe mcm kat lokap polis lak kena ambik statement kekeke.

Aku bergambar kat batu tanda Rumah P.Ramlee. Memang best kalau semua legasi P.Ramlee ini dapat dipertahankan. Walaupun aku bukanlah seorang peminat fanatik P/Ramlee, tapi dia tetap somebody yang harus kita ingat dan pertahan sampai bila-bila.


Suka aku tengok budak-budak aku ni melawat Pulau Pinang. Sampai je kat Penang, lepas mandi kat Masjid Negeri, terus melawat Rumah P.Ramlee. Kagum sungguh depa. Yang penting impian Alina nak membuktikan pada Kak Mai yang pernah melawat Penang dulu dok kata tak best, tekad sungguh dia nak membuktikan sebaliknya. I think we did it! :)

Orang yang paling penting menyediakan makanan untuk cikgu-cikgu dan murid-murid, kak aku sekeluarga. :) Alhamdulillah makanan mencukupi dan sedap kekeke puji le sikit akak sendiri kan... Selamat ada kak yang nikah org Penang dan dok Penang, kira makanan tak jadi hal la kekeke Alhamdulillah.

1 ulasan:

amira_rinoa89 berkata...

abahku,makku, n adik2ku...
aku merinduimu....