Rabu, 8 Oktober 2008

Gambar Raya tahun ni 2008/1429h

Seperti biasa seperti tahun-tahun sudah aku sebagai organiser majlis BBQ keluarga kami... Kata ada yang nak sponsor tapi ntahla dimana kesilapan teknik lupa-lupaan aku dengan Mat yang sponsor! Di mana sponsor-sponsor yang lain? hehehe Menuntut melalui blog aku kakaka

Apapun peserta mesti posing lebih :p

Barisan tenaga muda yang ampuh lagi kuat mengipas ayam-ayam dan ikan siakap... Ntah apa ke ceritanya, daging takde la plak masa gi beli kat pasar! Orang Batu Kurau makan daging beku banyak ke raya ni?


Famili foto untuk tahun ni... Kalau tahun pas, kami yang lelaki ni pakai baju T-shirt je so tahun ni aku biasala organiser mintakla yang lelaki pakai Baju Melayu, baru nampak macam raya dan yang paling penting segak! kakakaka Cuma tahun ni takde pertambahan ahli keluarga samada anak,menantu, cucu menantu dan cucu!
Inilah gambar mak aku bersama menantu-menantunya. Abang2 aku dok usik, "Mana lagi menantu mak sorang?" Ceh! Takpe ... Rilek maintain macho dan buat donno je... Ala macam tak biasa lak kan hehehe Nak buat camana jodoh tak sampai lagi... Nak sampai camana kalu takde usaha hehehe whatever :p

2 ulasan:

amira_rinoa89 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
amira_rinoa89 berkata...

pemenang anugerah yang paling comel ialah..............
-Nurul Amira binti Zainudin-
hihihi...
jgn tekanan...
hikhikhik....