Jumaat, 4 Julai 2008

Dah lamanya tak mencoret :)


Wah! Dalam tak sedar aku dah 3 bulan tak menulis apa-apa dalam blog merepek aku ni hehehe ingat macam dah tutup jea kekeke biasa la bila malas dah menguasai diri dan kesuntukan masa (yang tak pernah cukup!) menyebabkan aku malas nak tulis apa-apa walaupun kadang-kadang banyak idea ada dalam kepala. Tp bila dah malas dan tak catat apa-apa hilang la segala idea kita. Betul tak?
Dua ekor anak burung hantu sedang bertengek atas line telefon kat rumah aku... Maghrib2 dia datang nak makan anak-anak burung kat dalam pokok rambutan mati sebelah rumah aku. Ada lebih kurang 4 ekor kot... Masa aku nak tangkap gambar ni ada seekor tu leh turun datang aku... Aku rasa bila dia dah besar akan menjadi ARTIS untuk spesies burung hantu je la hehehe tapi malangnya bila aku nak picit je punat kamera aku dia dah lari huhuhu yang mengagumkan aku dalam pukul 8 lebih mak burung hantu ni datang menjemput anak2 dia gamaknya menyebabkan aku terkejut.... mak ooii besarnya... lebih besar dari yang pernah aku tengok kat zoo... subhanallah
Ada kena dengan tajuk aku ke?

Tiada ulasan: