Isnin, 27 September 2010

It's an aging process...

Ya Allah ampuni aku... Adakah aku seorang yang tidak bersyukur?

Semakin kita banyak membaca semakin kita merasa hairan dan kagum dengan diri kita & ilmu Allah SWT. Kenapa aku menulis tentang ni? Walaupun aku ni kiranya seorang yang mengamalkan cara hidup yang sihat (agaknya la...) hehe tapi kita x mampu menahan daripada proses yang Allah SWT telah tetapkan...

Ada sesiapa tahu dan boleh membantu aku mengapa aku puasa kali ni aku merasa sakit belakang tengkuk? Tapi bila dah berbuka sakit itu berkurangan... menurut pandangan seorang kawan aku yg hidupnya dikelilingi ubat2an, mungkin perut kosong jadi tekanan darah (BP) meningkat... Wah adakah ini tanda simptom awal aku nak kena @ dah kena sakit tekanan darah tinggi??? Ermmm...mmg pon dlm keluarga aku ada yang mengidap sakit nie...

So, it's a process... Get ready and watch out ur daily routine... Kena lebih mengambil berat dgn diri aku la pasni dan BERDOALAH agar perkara buruk tidak berlaku kat aku ni... Long way to go but i don't have plan yet!

Tiada ulasan: