Selasa, 28 September 2010

Aku nak pindah sekolah!

hehehe GB aku dah luluskan permohonan aku nak bertukar balik kampung... :)

Tapi adakah aku ni bersungguh2 nak pindah balik negeri? errmmm... ntah la masih hati aku berbelah bagi...Sayangnya masih ada di Tebong.

Aku cuma nak test market je apply pindah nie... Yg sbnrnya aku geram sgt kat GB aku sblm UPSR dulu... X terkira camana la tahap kegeraman aku waktu tu...Aku cuma bercerita pada yang rapat kat sekolah dan rumah je la... Nak aku lapor kat NUTP? Aku belum jd ahli lg ni... Bila ntah nak jd...

Hmmmm... Sebelum aku hantar permohonan ni cuma Nuri je hntr, GB aku leh kata "aiii kata ramai sgt nk pindah ni cuma 1 je permohonan???" Hehehehe berlagak yea... Pas raya hari tu bertambah 4 org lg cikgu termasuk aku hantar permohonan! Terkejut beruk dia...ambik... berlagak sgtttt...

Td selepas rehat, 28 September 2010, aku dengan Kak Siti pun menghantar salinan borang permohonan kepada GB aku... Dia cakap dia akan luluskan permohonan kami sebab alasan kami ni kuat. (Yela tue...) Sambil tu dia pun dok bersembang pada mulanya dia ingat cikgu2 ni x suka dia dan dijawab oleh GPK 1 aku yang cikgu2 ni mempunyai alasan yang tersendiri... Aku??? Dah 5 tahun bertugas di sini jadi inilah alasan yang paling kukuh utk bertukar! Yezzz...

Skrg ni aku x la bengang sgt dgn GB aku cuma aku x pasti tahun depan dia akan berubah...

Kesimpulannya, apa salahnya aku menguji pasaran utk berpindah huahuahua

Tiada ulasan: