Sabtu, 27 Jun 2009

Malam ku yang pijar...eh hambar ;)

K-box tapi aku suka menggelarnya lubang jamban... tpt aku suka-suka melalak... Best tau jerit2 tanpa hirau org kata. Nak melalak kat rumah, itu hal la kan... Sebelah umah imam... Isk...isk... tak pasal2 aku kena dgr ceramah dia kang...

Sedap ke tak belakang cerita. Wujudnya K-box merata-rata tempat sememangnya utk org2 spt aku kakaka kalau gi audition leh jd artis terkenal nnt Jac ke Faizal Tahir ke xleh cr makan lak kan... So, baik lah aku melalak di K-box saje... Any komen? Tak setuju? Siapa kamu nak bangkang aku kan... Blog aku nih!....

Kalu tengok gambar kat atas apa yang kalut difikiran? Ingat nak jd mcm Kak Melah "Kau kunci cintaku di dalam hatimu" tapi suara ku x sampai so nyanyilah lagu Ella. Ceh lagi la hancus! ..... Beat laju pitch tinggi so aku ke samudera mana ntah... Apa lg aku pun slam kan pintu hancur terkopak! Pastu ingat nak jumpa Jesnita... Tak kemana pun, aku kena tinggal huhuhu Jesnita, nampak sangat la ko hampeh! Sedalam mana cintamu terhadapku? Ko kejam...Kejam...Benci...benci... Pastu tengok bebudak serba hitam nampak mcm ganas tp ceh perangai mcm Senario!

Spt biasa kalu rajin ujung2 mgu aku gi karoke kat Monceh dgn membe aku si Faizal... Ntah apa kebendanya, malam nie sungguh membosankan... Dahla mula2 masuk dlm lubang jamban tue eh box karoke, sound x best! Mic hancus x dgr sampai kasi gegar... Dah tue pilih lagu opening yang hancus! kakaka ingat leh tarik tinggi, tp malangnya x kesampaian huhuhu...

Secara ringkasnya, pemilihan lagu malam ni sungguh melemaskan dan kesinambungan lagu cinta yang tiada kesudahan... Minggu lepas lagi happening drp td! Pasnie kena praktis lg hebat dan mood kasi segar dulu baru leh melalak dgn penuh keBESTan... Apapun, karaoke aktiviti ujung minggu aku sejak membe2 aku dah tak reti menghayun bola boling. Asyik ke longkang jer...

3 ulasan:

Nizam Gtz berkata...

Haha... samalah kita, suka melalak kat karaoke jamban nun...

Biasanya, kalau dah lama2, K-box ni cepat jahanam... memang tak bley nak kata aper...

nice blog, congratz... saya linkkan dalam blog sayer...

nueeunlimited berkata...

hehe..wah cecikgu Tebong nih mmg kaki karok la.. Bgs. Nnt kite wat konsert kat skolah.Huhu...

Ko cuba g kat Tampin Square. Best o sound die. Mic pon ok. Coz tokey die slalu cek. Setiap kali kite nk nyanyi die cek. Kalo rosak die tuka...

JOM KAROK!!!!

asrulleeban berkata...

hehe cara "suci" nakluahkan perasaan kena karoke kekeke ok zamspotte nnt jap sy link dgn sy pny. btmbh kwn aku :)

Jauh ooo nak gi tampin...tp xpe demi mengembangkan industri sei suara negara aku akan ke sana hehehe sure kecoh tampin pastu dgn ketibaan artis baru kakaka