Jumaat, 26 Jun 2009

In memory of MJ

Reaksi pertama aku... Yeke? Ya Allah... Mcm tak sangka... MJ telah pergi meninggalkan peminatnya dan dunia. Mcm tak percaya je... Dia masih muda, baru 50!
Tula, Allah Maha Kuasa menentukan siapa yang hidup dan mati.


Aku tersentak gak bila dengar idola aku sejak aku kecik2 lg mati huhu... Aku mula kenal dia sejak lagu "Beat it". Sampai sekarang lagu nie berhantu dan aku suka. Dengan dia la aku mula mengenali muzik omputeh especially pop dan motown.

Semoga Allah memberkati dan meredhainya. Dia menemui Islam di penghujung usia dan semoga rohnya dicucuri rahmat.

Innalillah...

4 ulasan:

Unknown berkata...

-Sesungguhnya apabila tiba waktu dan ketika yg dijanjikan, tiada lewat sesaaat mahupun cepat sesaat, kepada tuhanmu kamu akan kembali- wallahu'alam

asrulleeban berkata...

drp allah kita datang, kpd allah kita pergi...

nueeunlimited berkata...

Innalillah...
Peminat fanatik MJ ghopenye ko nih..
Tapi mmg ssh nk carik pengganti MJ nih. Very the unic. Hehe....

asrulleeban berkata...

jgn ko suh aku wat moonwalk lak k! kakakakaa kang tergamam lak ustaz helmi n ustaz rosli... trus bersalin lak alina! sapa nak jwb? kakaka