Ahad, 28 Jun 2009

The biggest lOOOOOser!

Ceh lambat lak aku nak nulis N3 ttg nie... Terlupa la plak pas 'syok' karoke nak tls. Tak kira gak, aku nak nulis gak cerita basi nie...

Ari Khamis aritu, dlm dok eager nunggu cite katun Naruto tup tup itam keluar! Blackout la tu.... Walopon katun nie dah tgk in advance, sj nak layan gak. Aku kan berjiwa katun ;) Kira tensen gak la... Pas merepot hotline TNB 15454 dia minta nombor tiang pa segala, siapkan lilin... Teringat zaman aku kecik2 dulu pakai pelita myk gas @ gasolin je... Leh gak bljr, kira pandai la gak hehehe riak tuh!!!

Aku buhsan... Apa aku nak wat? Emm..... TV haram nak tgk cmana? Bkn ada bateri kete aku nak pasang kan...Keta aku? No way... Tetiba teringat program TV yg rjn aku lyn tu... The biggest loser. Apa lagi aku pas isyak, mula la mengayuh toy aku errr... stationary bike aku tuh! Dlm program tu depa kayuh dr kul 9mlm-12mlm. Aku rasa aku leh wat gak ni... Semangat ku sungguh bekobar2 nak memecah rekod itu... Kayuh dan terus kayuh... Ceh baru setengah jam aku mula dilanda penyakit Mim Alif Lam Sin... Buhsannya...X sampai sejam aku pun turun dr bike aku tu... Rekod x berjaya dipecahkan... Think positive yang aku mengayuh diterangi cahaya lilin je... Rekod gak tu kan... Oleh itu, kalau penyakit itu melanda cpt2 tkr plan anda supaya terhindar dr penyakit itu terus berkekalan kakakaka lu fkr la sndri!

Oooo berbalik cerita lektrik tu, dlm kul sebelas baru ada blk. Aku ada gak ngendap2 kat tiang lektrik dpn umah aku, xde sape yg dtg cek pown... Wat keja ke x? Panas je ati dahla berpeluh-peluh kan... Dlm dok marah2 TNB, lampu dah ON blk! Wah camana tuh? Pastu terdengar la deringan telefon dr TNB tny lektrik dah ada blom? Dia kata dia dah masukkan api...Aku keblurran... OOOOO selama nie aku dok fkr hanya telefon, streamyx & line henpon je leh diset blk dr jarak jauh, ghope2nya elektrik pown sama! Kagum aku... Pakai remote kontrol je hehehe :)

Tahniah TNB atas keja anda huhuhu walopon rumah aku x pnh dpt free sbb elektrik terlebih guna... Kuat sungguh kan makan elektrik! Sedap pakai letih byr lor...

5 ulasan:

nueeunlimited berkata...

keh3x..klaka2. umah ko de beskal tu eh???
hehe..
sesape yg bli beskal tuh, msti at last jd perhiasan.wakakakah...
cam makcik aku.kih3x...

ala... ko jogging pon da ok pe..

Nizam Gtz berkata...

biasa lar tu.. alah membeli menang memakan...

takperlah, at least ada rekod baru... mengayuh basikal dalam gelap selama setengah jam... ok ker??

asrulleeban berkata...

yeye kekadang jd perhiasan gak... kalu mood aku ok, aku kayuh le... tp x la spjg masa display only... my haousemates pun kekadang kayuh gak tp yg lbh2 aku le kekeke

yea betol zam, aku rasa rekod kayuh dlm gelap diterangi lilin aku rasa aku je wat :) ingat nak pecahkan rekod wong,cina yg kayuh beskal 2ari x mungkin mampu aku lakukan huhu

Nizam Gtz berkata...

huhu... Ada rekod-rekod berbasikal lain yang boleh dibuat:

1)Kayuh basikal dalam parit...
2)Kayuh basikal gym sampai umah.
3)kayuh basikal sambil habiskan sepinggan nasi
4)Berbasikal mengelilingi Hutan Belum
5)Berbasikal seramai 20 orang satu basikal..

LOL

ckLah @xiiinam berkata...

....laaa....
Layan naruto lagi bang...he..he..he....







Errr...aku tengok Pingu jugak sesekali.....ahaks!!!