Isnin, 1 Jun 2009

Aku Suka, Sedih dan Aku Ceria... Hooorray :)

Yea yea cuti sekolah dah start! Aku suka :)

Tp malangnya aku kelas SBT sampai Rabu... ;( Takpe, pas kelas aku terus chow balik...

Perak..... I miss u.... Nak tengok apa dah Zambry buat kat Perak...

Yg paling penting, I miss u so much mama :)

Aku panggil mak aku mama ke??? Whatever... :) Asal aku hepi


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Huhuhu berita sedih utk aku... Aku takkan berada di alam maya a.k.a siber ni utk 2 minggu lebih!!! Sure aku boring... Emmmm... Mana tau pas ni aku lbh aktif kot berada di alam nie... Kat kpg mana ada streamyx!

Penutupnya, aku tak leh memBLOGGING! Ok kira aku berehat kan.....

Allah bg kesempatan ini so gunakanlah sewajarnya dan sebaik2baiknya...

Tata bye bye... I will miss this!

Tiada ulasan: