Rabu, 5 Mac 2008

Manusia punya hati...



Bukanlah aku ni seorang yang berlagakk tapi kita juga punya perasaan dan hati. Walaupun aku senyap dan malas nak melawan sangat apa orang atas cakap, tapi sampai bila nak pendam kan...
Manusia ni memang la depan mata kita dia "baik" tapi belakang kita siapa tahu. Aku lebih suka kalau orang tu bercakap depan2 aku ni...Tak puas ati lah kalau kita dengar dari mulut orang. Aku tau aku pun manusia biasa yang selalu melakukan kesalahan dan kesilapan. Lagipun aku ni masih baru dalam apa aku buat sekarang. Bukan aku tak boleh adaptasi dengan suasana tapi kenapa orang tak faham kita.?
Ntah apa aku tulis ni....Sebenarnya aku tak sampai hati nak menzahirkan apa yang terselirat di hati aku ni hehehe mau boleh terjerut hati aku dengan apa orang fikir kan...Inilah aku dengan bergayanya berprinsip TIDAK APA ATTITUDE :D

Tiada ulasan: