Isnin, 14 September 2009

Azam? Ntah la... Raya yg penting!

Ntah la... sekian lama x berblog nie mcm malas nak tulis je...

N3 bulan nie ttg UPSR je hehe br la nampak keja aku sbg cikgu yg sebenar kan... Bukan sbg pengamal politik, pengkritik politik hatta pengampu politik!

Anjakan paradigma ke aku nie? x kutuk politik2 busuk Malaysia? Kejayaan nih! N3 bulan ni tidak tercemar dgn kutukan politik aku...Bulan puasa kot...

Nak wat camna saguhati raya x dpt... Menambahkan beban rakyat dgn tidak memberi saguhati raya & menaikkan harga minyak yg kurang kualitinya kepada rakyat... Rakyat didahulukan (poket kasi penuh br leh share dgn rakyat... Kasi kaya org luar dgn hasil mahsul Malaysia nie... Huhuhu

Yg penting, sedih ke gumbira raya mesti mesti disambut dgn senang hati... Wat pa dok kenang pd yg xnak kenang kita kan...

Yea yea yea raya datang lagi...

:)

Alhamdulillah... Sempat lagi kot aku merayakan raya tahun nie. Wallahu alam

2 ulasan:

nueeunlimited berkata...

ape la ko..
kata xnk jadi pengkritik politik lagik..
tapi, terkutuk plak tu ha bile x pat bonus..kah3x...

erm, nk wat cmne.
rkyt terkemudian, pencapaian nk tip top..
eh???!! ape peribahasa aku nih???

asrulleeban berkata...

hehehe
bese la bila selalu mengkritik nie mst nak gak kritik walopon niat xnak kritik lg huhuhu

tengoklah p.raya kat bagan pinang, rase leh menang je hari mengundi wat Ahad! mintaklah kalah lg ;p

peribahasa ko kira ok la utk situasi politik semasa hehehe