Rabu, 9 September 2009

UPSR.....

Ntah la tetiba aku concern lebih2 lak pasal UPSR nie.... Sedangkan sblm nie x penah amik berat pown...
+
++
+++
++++
+++++
Hehehehe jawapannya mudah je... Br pertengahan tahun nie aku terpaksa mengajar Tahun 6!
So kenala ambik berat... Kalau tak. camana aku, GB aku & sekolah nak jadi cemerlang lagi terbilang!

Visi sekolah aku pasti tercapai nak jd sekolah cemerlang Daerah Alor Gajah 2010!
Mak aii tahun depan dah nie!!!!!

Tp kira terbilang la kalu thn nie dpt mencapai visi tue... Hope so... Walopon mcm mustahil je wat masa nie...

Berdoa jela agar keajaiban akan berlaku...

2 ulasan:

nueeunlimited berkata...

herm.. apakah????
aku jga peksa pon cam seriau jek tgk kan soklan thn nih..
BM leh thn lagik. maths tu agk ssh la mau score..
aras tggi sket.. x mcm taun lps..
tgk lak BI sok cmne

asrulleeban berkata...

huhuhu soklan spot BM 1 pon x kena!
sok tgk SC & BI lak... ghiso sungguh weh! xmaula ada ketumbukan nazir & JPM dtg berkhemah kt sek kita huhuhu