Isnin, 25 Februari 2008

Program raya aku 2007



Inilah gambar keluarga aku. Gambar ni di ambik masa hari raya tahun '07. Dah lama kami tak ambik gambar famili. Paling last pun masa aku Form1 tu pun tahun '92. Masa tu tak la seramai ini, yela progress goes on and on. Tapi dalam gambar ni kurang la 2 orang. Teka sape? Bapa aku dan selalu ditegaskan oleh adik-beradik aku nak dapat ipar le hehehe. End of the story.


Tengok la gambar 4 jejaka ni, all single available ke tak kenala tanya diorang sendiri. From left Me, Norol (sepupu), Mat (anak menakan), dan yang depan tu Nuar (sepupu). Gambar masa kami buat BBQ raya '07. Kira annually family program bakar BBQ masa raya.



Ni posing ntah ape2 gelak2 ntah aku pun dah tak ingat...Tp yang penting posing dulu sebelum benda nak di BBQ kan blum bawa dari dapur lagi hehehe. What a happy family kan...


Ni gambar tengah beraya la kat umah Pak Lang Din. Gambar member2 kampung aku. Jumpa pun kdg2 dan mesra pun masa raya je... Ntah bila nak reunite macam dulu masa sekolah2 dulu...

Dari kiri Pak Lang Din,Mat Padil, Rasul, Pak Teh Lek, Ajieb, Mat Noh, Mat Yeh,Mie,Mat,Yeh,Zaidi,Zali n anak dia,Sabri, aku,Duan,Rozi,Mat Sham,Dan, Junuh n adik dia.

Tiada ulasan: